top of page
-
Kan ik ruilen?Momenteel bieden wij niet de mogelijkheid aan om producten te ruilen. Als je een andere maat of kleur wenst, moet je het artikel terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen. Je retourzending wordt terugbetaald zodra we die ontvangen en verwerkt hebben.
-
Ik heb mij vergist van afhaalpunt en wil dit nog veranderen.Gelieve zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantendienst, mail infofanbase@vives.be.
-
Wat als ik een docent ben en promotiemateriaal nodig heb?Gebruik de form die je terugvindt op het VIVESnet en vul deze in. Indien alles wordt goedgekeurd, ontvang je een code waarmee je de gewenste artikelen kan bestellen. !! Ben je docent maar wil je iets persoonlijk aankopen? Volg dan de gewone procedure van de webshop en betaal op het einde. !!
-
Is de kledij ecologisch?Ja, lees hier het hele verhaal.
-
Wanneer is mijn bestelling klaar?Je bestelling ligt klaar in je gekozen afhaalpunt, wanneer je een bevestingsmail van bestellingfanbase@vives.be hebt gekregen.
-
Wat als er een artikel ontbreekt in mijn bestelling?Als je je pakketje gaat afhalen bij het gekozen afhaalpunt, controleer je eerst of alle artikelen aanwezig zijn. Dit doe je vooraleer je aftekent voor ontvangst. Problemen met ontbrekende artikelen worden direct gemeld aan het onthaal (afhaalpunt). Stuur een e-mail, voor aftekenen, dat er artikelen ontbreken naar infofanbase@vives.be . (vermeld duidelijk je naam, ontbrekende artikelen & bestelnummer) Wij controleren je bestelling en sturen de artikelen naar jou op. Je wordt verder op de hoogte gehouden via mail.
-
Twijfel je over je maat?VIVES Fanbase biedt kledij aan van het merk Stanley/ Stella. Je vindt telkens de maattabel bij het product. Let ook op de fit van elke hoodie, sommige zijn oversized, ook dit staat telkens bij de beschrijving. Twijfel je nog? Er liggen pasmaten aan het onthaal in Kortrijk. Daar kan je je gewenste maten passen en de juiste bestellen.
-
Wat als ik een artikel wil retourneren?Als je om wat voor reden dan ook niet geheel tevreden bent, mag je de bestelling aanmelden voor retour bij het onthaal. Dit binnen de 14 dagen na ontvangst. De producten moeten ongedragen zijn en zich in de staat bevinden van ontvangst. Breng je pakketje (in de zak) naar het afhaalpunt, zij zorgen voor verdere afhandeling. Vermeld ook duidelijk bij het onthaal wat de reden van retour is, zodat wij hier in de toekomst rekening mee kunnen houden. Je geld wordt automatisch teruggestort maar dit kan 2 à 3 weken duren. Duurt het langer, stuur gerust een mail naar infofanbase@vives.be(vermeld duidelijk je naam, geretourneerde artikelen & bestelnummer) Wil je het juiste artikel opnieuw bestellen, doe je dit gewoon via de VIVES fanbase website.
bottom of page